Wist je dat comma deel is van Tribe Global, een groeiende netwerk van onafhankelijke communicatie- en marketingbureaus, dat wereldwijd meer dan 100 steden vertegenwoordigt? Tribe Global biedt een waardevol platform voor uitwisseling van kennis tussen de aangesloten bureaus. Door regelmatig webinars te volgen van andere leden, kunnen we onze expertise op specifieke gebieden vergroten.
Rising star in onze rangen
Greetje, de oprichtster van comma, zetelt dan weer in de raad van bestuur die samen met de Rising stars beslissingen nemen over de strategische en tactische prioriteiten op vlak van marketing, opleiding en training. Maxim Bogaert, onze marketing- en salesmanager werd begin dit jaar trouwens verkozen tot een van de acht Rising Stars van Tribe Global. Deze erkenning heeft tot doel toekomstige leiders binnen het netwerk te identificeren en te ontwikkelen. Een belangrijke taak van de Rising Stars is om mee de organisatie van de TribeOpen 2023-conferentie in New York in goede banen te leiden.
TribeOpen
TribeOpen is een jaarlijks event om bureaus en bedrijven in de reclame- en marketingindustrie te versterken en met elkaar te verbinden. Het is een jaarlijkse bijeenkomst die professionals uit de branche samenbrengt om de nieuwste trends, innovaties en uitdagingen in de sector te bespreken. TribeOpen biedt een unieke gelegenheid om waardevolle inzichten op te doen, kennis te delen en relaties op te bouwen met gelijkgestemde professionals.
De editie van vorig jaar was alvast een groot succes, waarbij de deelnemers werden uitgenodigd om de toekomst van storytelling te verkennen. Gedurende een volledige dag werden ze getrakteerd op boeiende keynotes, levendige paneldiscussies en praktische workshops, gepresenteerd door vooraanstaande sprekers en gerenommeerde merken zoals TikTok, Deliveroo, Coca-Cola Arena, Dyson, Power Horse, Mashreq Bank, KENDO, SonHouse en Factor 31.
New York state of mind
TribeOpen 2023 vindt plaats in New York op 19 oktober. Het evenement is gericht op merkmanagers, marketingdirecteuren, reclame-executieven, public relations professionals, digitale marketeers, social media managers, vernieuwers en ondernemers. Het thema luidt “Tomorrow’s Canvas: Exploring Technology’s Impact on Communications” met als belangrijkste topics:
- Building a New Era of Community Engagement Powered by Web3
- What’s Next in Marketing: How CMOs and Brands are Preparing for the Future
- 10 Human Truths from 4,200+ Hours of UX Research & Usability Studies
Is jouw interesse ook gewekt? Bezoek de site of volg onze kanalen op de voet voor meer info rond de topics van dit jaar.
Dit delen:
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
Related Posts
25 februari 2022
Hoeveel is uw merkwaarde waard?
De exacte waarde van een merk valt moeilijk te bepalen. Doorheen de jaren kwamen reeds verscheidene marketeers op de proppen met theorieën die merkwaarde zouden kunnen verklaren. Toch bleef die definitie eerder flou. Naast de financiële waarde van een merk, moet namelijk ook rekening gehouden worden met parameters die moeilijker in cijfers te gieten zijn. Het Amerikaanse bureau BRANDThink bracht daarom een Index op de markt om alle elementen van een merk te kunnen staven.
25 januari 2022
2022 is een jaar vol nieuwe kansen in het consumentenlandschap
Ze zijn het vertrek- en eindpunt van elke campagne. Ze vormen de spil van elk product of dienst en worden daarom bestudeerd, getypeerd en gesegmenteerd om ze op het juiste moment te kunnen bereiken: de consumenten. Zowel op wereldvlak als op marketingvlak worden tijd en geld op een andere manier gespendeerd dan pakweg vijf jaar geleden. Wij verzamelden enkele voorspellingen voor het consumentenlandschap van 2022 uit het rapport van The New Consumer en Coefficient Capital.
17 december 2021
De voordelen van een wereldwijd marketingnetwerk
Het steeds veranderende marketinglandschap is een uitdagende omgeving voor marketingbureaus. Deel uitmaken van een globaal netwerk is een enorm voordeel, zeker in een context die afhankelijk is van verschillende factoren. Global Operations Manager Elaine Miller legt uit hoe een wereldwijd marketingnetwerk zoals Tribe Global waarde kan toevoegen aan uw bedrijf.