Happy animals, happy people
2 jaar geleden startte Stella haar avontuur als Chief Hapiness Dog bij comma, brand strategists. Vanaf dat moment pleit ze voor een gezonde en gelukkige werkplek voor mens én dier. Want wat blijkt? Happy animals, happy people. Daarom eten Stella en de comma katten Puma, Mackay en Marcelle nu alleen nog maar hun buikjes rond met de gezonde, natuurlijke dierenvoeding van Edgar & Cooper.
Net als Stella hadden ook de honden Edgar & Cooper hun buik meer dan vol van overbewerkte dierenvoeding. Daarom kwamen hun baasjes, Louis Chalabi en Koen Bostoen, op de markt met een vers alternatief. In samenwerking met lokale leveranciers toveren ze verse, natuurlijke ingrediënten om tot dier- en milieuvriendelijke voeding voor hond en kat.

comma steunt plant-aardige ondernemingen
comma, brand strategists staat als duurzame onderneming voor 100% achter het initiatief van Edgar & Cooper. Het merk deelt namelijk onze voorliefde voor de natuur. Hun productverpakkingen zijn plant-aardig en 100% biologisch afbreekbaar. comma, brand strategists zet met het serveren van Edgar & Cooper dus een poot in de goede richting.
Ook op Green Friday steunde comma, brand strategists Edgar & Cooper in hun strijd voor een groenere wereld. Hoe? Door het plaatsen van een bestelling. Bij elke bestelling op deze dag plantte het merk een boom in Bourgogne te Frankrijk. De actie maakte deel uit van een boslandbouwproject van Tree-Nation, het wereldwijde platform dat zich hiervoor inzet.
Waarom geeft comma, brand strategists hier (net als Edgar & Cooper) zoveel om? Onze donaties gingen rechtstreeks naar het aanleggen van agrobosbouwsystemen. Landbouw en bosbouw vertoeven hierbij op dezelfde grond. De bomen herstellen de bodem, zorgen voor het terugwinnen van voedingsstoffen, zuiveren het grondwater en vangen wilde dieren op. Een prachtig initiatief als u het ons vraagt.
Sterke positionering, het recept voor succes
We geven het eerlijk toe. Onze voorliefde voor het merk is daarnaast ook het resultaat van een stevig staaltje beroepsmisvorming. Als strategische marketeers zien wij meteen de sterke positionering achter het succes van Edgar & Cooper. Het merk toont mooi hoe u als bedrijf door differentiatie uit de massa springt en het zo tot love brand schopt.
En dat is nu net ook onze core business bij comma, brand strategists. Sterke merken bouwen met een hart voor duurzaam ondernemen.
Dit delen:
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
Related Posts
26 maart 2021
Gendergelijkwaardig ondernemen: een must bij comma
Wij werden (met trots) officieel nieuwe ambassadeur voor het auditeren in gendergelijkwaardig ondernemen voor Oost- en West-Vlaanderen. En dat moment wilden we even vastleggen.
X Kwadraat is een community waar het in kaart brengen van onbewuste vooroordelen een belangrijke rol speelt, want een werkplek waar alle individuen elkaar écht versterken, zou vanzelfsprekend moeten zijn.
22 maart 2021
Barista’s @ comma
Bij comma zijn we allemaal barista. Of dat is toch wat we zelf graag geloven wanneer we weer eens een ‘casual’ latte macchiato of cappuccino uit onze mouw schudden. Lees: sukkelen en smossen, maar des te trotser wanneer dat hartje in het melkschuim eindelijk eens gelukt is. All jokes aside, bij comma drinken we al eens graag een cappuccino. En wat voor één: we genieten van onze koffiepauzes met een zuiver geweten, want we schuimen onze cappuccino’s op met heerlijke, veganistische baristamelk van Oatly.
4 maart 2021
Greetje fietst voor Kom op tegen Kanker
Bij comma zijn we soms een beetje prettig gestoord en boss lady Greetje durft hier al eens een voorbeeld van zijn. Samen met de Zusjes Roggeman en hun andere zielsgenoten zet Greetje zich in voor de strijd tegen kanker. In een peloton van tien power ladies zal ze maar liefst 1000 km fietsen voor Kom op tegen Kanker, één keer dit jaar en één keer volgend jaar. Als je dat optelt, kom je aan 20.000 km (!) en alsof dat nog niet gek genoeg is, willen de vrouwen met deze actie 100.000 euro inzamelen voor het goede doel.