Happy animals, happy people
2 jaar geleden startte Stella haar avontuur als Chief Hapiness Dog bij comma, brand strategists. Vanaf dat moment pleit ze voor een gezonde en gelukkige werkplek voor mens én dier. Want wat blijkt? Happy animals, happy people. Daarom eten Stella en de comma katten Puma, Mackay en Marcelle nu alleen nog maar hun buikjes rond met de gezonde, natuurlijke dierenvoeding van Edgar & Cooper.
Net als Stella hadden ook de honden Edgar & Cooper hun buik meer dan vol van overbewerkte dierenvoeding. Daarom kwamen hun baasjes, Louis Chalabi en Koen Bostoen, op de markt met een vers alternatief. In samenwerking met lokale leveranciers toveren ze verse, natuurlijke ingrediënten om tot dier- en milieuvriendelijke voeding voor hond en kat.
comma steunt plant-aardige ondernemingen
comma, brand strategists staat als duurzame onderneming voor 100% achter het initiatief van Edgar & Cooper. Het merk deelt namelijk onze voorliefde voor de natuur. Hun productverpakkingen zijn plant-aardig en 100% biologisch afbreekbaar. comma, brand strategists zet met het serveren van Edgar & Cooper dus een poot in de goede richting.
Ook op Green Friday steunde comma, brand strategists Edgar & Cooper in hun strijd voor een groenere wereld. Hoe? Door het plaatsen van een bestelling. Bij elke bestelling op deze dag plantte het merk een boom in Bourgogne te Frankrijk. De actie maakte deel uit van een boslandbouwproject van Tree-Nation, het wereldwijde platform dat zich hiervoor inzet.
Waarom geeft comma, brand strategists hier (net als Edgar & Cooper) zoveel om? Onze donaties gingen rechtstreeks naar het aanleggen van agrobosbouwsystemen. Landbouw en bosbouw vertoeven hierbij op dezelfde grond. De bomen herstellen de bodem, zorgen voor het terugwinnen van voedingsstoffen, zuiveren het grondwater en vangen wilde dieren op. Een prachtig initiatief als u het ons vraagt.
Sterke positionering, het recept voor succes
We geven het eerlijk toe. Onze voorliefde voor het merk is daarnaast ook het resultaat van een stevig staaltje beroepsmisvorming. Als strategische marketeers zien wij meteen de sterke positionering achter het succes van Edgar & Cooper. Het merk toont mooi hoe u als bedrijf door differentiatie uit de massa springt en het zo tot love brand schopt.
En dat is nu net ook onze core business bij comma, brand strategists. Sterke merken bouwen met een hart voor duurzaam ondernemen.
Dit delen:
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)