Voor de eerste town hall meeting van Tribe Global werden twee Zoom & Teams sessies georganiseerd, rekening houdend met de verschillende tijdzones in de wereld. Alle leden werden op de hoogte gebracht van het laatste Tribe Global nieuws en de verschillende nieuwe initiatieven die dit jaar gelanceerd worden. Verschillende board members, waaronder Greetje, gaven een update over hun ‘work in progress’.
Tijdens de eerste Town Hall meeting kwamen volgende onderwerpen aan bod:
- de ontwikkeling van het merk Tribe Global
- de groeistrategie
- de Tribe database
- de Tribe Academy, een nieuw leerinitiatief
- roundtable discussions in april
- een update over de wereldwijde bijeenkomst in Dubai in november
Als nieuwste bestuurslid werkte Greetje de afgelopen zes maanden sterk aan de WHY, groeistrategie en positionering van Tribe. Tijdens de Town Hall meeting bracht ze de andere leden op de hoogte van haar vorderingen tijdens een pitch. Bekijk hieronder een korte teaser:
Benieuwd naar de WHY van Tribe Global?
We believe in empowering you as an independent business, providing you with scale and expanding your profile, sharing new business opportunities globally and standing strongly together in delivering value with a competitive advantage.
Benieuwd hoe we uw bedrijf naar de next level kunnen tillen? Neem vrijblijvend contact op.
Dit delen:
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
Related Posts
25 februari 2022
Hoeveel is uw merkwaarde waard?
De exacte waarde van een merk valt moeilijk te bepalen. Doorheen de jaren kwamen reeds verscheidene marketeers op de proppen met theorieën die merkwaarde zouden kunnen verklaren. Toch bleef die definitie eerder flou. Naast de financiële waarde van een merk, moet namelijk ook rekening gehouden worden met parameters die moeilijker in cijfers te gieten zijn. Het Amerikaanse bureau BRANDThink bracht daarom een Index op de markt om alle elementen van een merk te kunnen staven.
25 januari 2022
2022 is een jaar vol nieuwe kansen in het consumentenlandschap
Ze zijn het vertrek- en eindpunt van elke campagne. Ze vormen de spil van elk product of dienst en worden daarom bestudeerd, getypeerd en gesegmenteerd om ze op het juiste moment te kunnen bereiken: de consumenten. Zowel op wereldvlak als op marketingvlak worden tijd en geld op een andere manier gespendeerd dan pakweg vijf jaar geleden. Wij verzamelden enkele voorspellingen voor het consumentenlandschap van 2022 uit het rapport van The New Consumer en Coefficient Capital.