Softwarebedrijf Somko – dat tevens ook Odoo Gold Partner is – en comma slaan de handen in elkaar om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Door onze krachten te bundelen, kunnen we slimme, geïntegreerde oplossingen bieden op de strategische uitdagingen van onze klanten. Waar Somko expert is in de integratie van de logistieke en financiële modules (voorraad, productie, boekhouding, e-commerce, aankoop …), heeft comma de marketingapps (website, CRM, email marketing …) van Odoo helemaal in de vingers. Deze unieke samenwerking is het perfecte recept om bedrijven op een duurzame manier te laten groeien.
Future-proof schakelen met Odoo
De open-source-software van Odoo biedt alle digitale tools die een bedrijf nodig heeft binnen één platform. Dankzij Odoo wordt er komaf gemaakt met omslachtige synchronisaties of meerdere log-ins die van elkaar verschillen, want het platform biedt werkelijk alle geïntegreerde apps die nodig zijn om slim en duurzaam te groeien als bedrijf. De gebruiksvriendelijkheid en grote flexibiliteit van dit ERP-pakket weet steeds meer ondernemingen te overtuigen. Ondertussen heeft dit Belgische bedrijf wereldwijd elf kantoren in acht landen en telt Odoo maar liefst zeven miljoen gebruikers.
1 + 1 = 3
Van order to cash, van voorraad tot boekhouding … Somko levert duurzame en slimme softwareoplossingen op maat. Op die manier verwerven gebruikers meer inzicht en grip op hun bedrijfsprocessen. Somko’s jarenlange ervaring met Odoo-software heeft talloze, kwalitatieve ERP-implementaties in diverse sectoren als resultaat. Somko is daarom ook al zeven jaar erkend als Gold Partner door Odoo.
Ook wij waren al snel overtuigd van de mogelijkheden van deze software en stapten daarom in het Odoo-bootje. Zo werd comma het eerste marketingbureau dat partner van Odoo werd. “Het is namelijk een absolute meerwaarde in de marketingwereld om bedrijfsprocessen te kunnen koppelen aan geïntegreerde marketingtools.” We verdiepten ons daarom in het bouwen van websites, opzetten van een CRM en het verzenden van newsletters binnenin Odoo. “Op die manier sluit de marketingkennis van comma perfect aan bij onze technische expertise,” vult zaakvoerder Frederik Santens van Somko aan.
comma werkte in het verleden al samen met Somko. De hands-on mentaliteit die we delen, zorgde voor een naadloze verwezenlijking van elk project. Aangezien we heel wat klanten gemeenschappelijk hebben, was het opportuun om de samenwerking hard te maken in de vorm van een officieel partnership.
Dankzij de samenwerking kunnen klanten voortaan nog beter geholpen worden, omdat we elkaars expertise perfect aanvullen. Op die manier kunnen klanten nog sneller, efficiënter en grondiger verder bouwen aan de groei van hun bedrijf.
Samen op de Odoo Experience Days
Van 12 tot 14 oktober 2022 zullen comma en Somko samen aanwezig zijn op de Odoo Experience Days. Deze driedaagse beurs in Brussels Expo biedt naast inspirerende lezingen gegeven door experten van over de hele wereld, ook de mogelijkheid om te netwerken met andere exposanten. De beurs wordt geopend door Odoo CEO Fabien Pinckaers die op 12/10 om 9u de nieuwste versie van Odoo zal voorstellen: Odoo v16. Dit allemaal binnen een gezellige sfeer waar een hapje en een drankje niet ontbreken.
Wie op de hoogte wil blijven van de nieuwste ontwikkelingen binnen Odoo én eens wil komen luisteren naar wat comma en Somko te bieden hebben, is van harte welkom in Paleis 10 in Brussel. Registreren kan gratis via deze link.
Benieuwd naar de voordelen van deze samenwerking en de mogelijkheden van Odoo? Wij helpen u graag verder.
Dit delen:
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)