Ook benieuwd hoe Vlaamse KMO’s in marketingcommunicatie investeren? Benchmark uzelf en wees als eerste op de hoogte van de resultaten!
comma, merkenmarketeers en SBM Opleidingen slaan voor de tweede maal de handen in elkaar en lanceren The Big Marcom Survey 2.0! Ondernemend Vlaanderen wordt op deze manier uitgenodigd om deel te nemen aan een unieke enquête omtrent bedrijfscommunicatie. Vorig jaar gingen zo’n 150 bedrijven op de uitnodiging in. De resultaten werden gebundeld, grondig geanalyseerd en kunnen hier nagelezen worden.
Wilt u ook meer weten over marketingcommunicatie in Vlaamse KMO’s? Vul dan als de bliksem de enquête in!
Powered by comma, merkenmarketeers & SBM Opleidingen
Dit delen:
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)