… sorry … Ik was er even niet bij met mijn gedachten. Aangemoedigd door de eerste zomerprik waren die aan het genieten van een paradijselijk natuurzwembad van Swimm.
Swimm is de divisie van Tuinteam die gespecialiseerd is in het ontwerp en de aanleg van hedendaagse natuurzwembaden. Ze zijn naast een streling voor het oog ook een zegen voor de huid en de natuur. Natuurzwembaden zijn immers helemaal chloorvrij.
We onderscheiden drie hoofdtypes op basis van de manier waarop de filtering van het zwemwater gebeurt. De zwemvijver maakt gebruik van een plantaardige biofilter. De upgrade van de zwemvijver is het natuurzwembad. Die gebruikt naast de biofilter ook ondersteunende ecologische filtering. Hierdoor verdwijnen ook de draadalgen en de biofilm.
Als derde in de rij is er het biologische zwembad. Het combineert luxe en looks met een ultieme zuiverheid. In tegenstelling tot de twee andere types is er geen plantenzone. De filtering gebeurt uitsluitend via ecologische filtertechnieken.
Naam, logo, huisstijl, storytelling, website, brochure… comma, merkenmarketeers ontwikkelde voor Swimm een tailormade identiteit.
Benieuwd naar wat we realiseerden? Zin om zalig weg te dromen bij de inspirerende projecten van Swimm? Neem een verkwikkende duik in www.swimm.be.
Happy swimming!
Dit delen:
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Tumblr te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
Related Posts
28 september 2022
comma en Somko vormen een ijzersterke tandem voor groei-kmo’s
comma en softwarebedrijf Somko – dat tevens ook Odoo Gold Partner is – slaan de handen in elkaar om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Door krachten te bundelen, kunnen beide bedrijven slimme, geïntegreerde oplossingen bieden op de strategische uitdagingen van hun klanten.
29 juni 2022
Panelgesprek: Hoe pak je je strategie voor de toekomst aan?
Ondernemen is een vak apart. Veel ondernemers hebben een goed instinct voor zaken doen. Maar alleen daarmee kom je er niet. Een goede strategie, die op tijd en stond geactualiseerd, herzien of bijgestuurd wordt, vormt het kompas. Onafhankelijk journalist Karel Cambien ging voor Business Vlaanderen in gesprek met Greetje Demuelenaere van comma, Henk en Etienne van Liif en Dimitri van Decupere & Partners over wat een goede strategie is en hoe je de juiste keuzes maakt.